Tym razem na zajęciach z marketingu cyfrowego studenci mogli w praktyce zobaczyć, jak tradycyjne media reklamowe, takie jak reklama w przestrzeni miejskiej (Out of Home – OOH) rozwijają się w stronę cyfrową czyli Digital Out of Home (DOOH).
Na zajęciach gościliśmy Piotr Luberadzki, Członek Zarządu firmy SYNERGIC Sp. z o.o. który przedstawił jakie możliwości już dzisiaj w obszarze DOOH i Programmatic mają eksperci marketingu.
„Wkraczamy w kolejny etap komunikacji w przestrzeni miejskiej dostosowany do zamieniających się warunków i coraz bardziej świadomego i wymagającego odbiorcy. Wpływa to bezpośrednio na wybór kluczowych lokalizacji nośników i adekwatnie przygotowaną kreację prezentowanych na nich treści. Dodatkowo rozwiązania z wykorzystaniem kreacji 3D, intrygujące połączenia wielu nośników tworzących całość komunikacji, nowoczesne planowanie, łączenie przestrzeni outdoor z online i mobile, a także weryfikacja efektów kampanii na podstawie rosnącej ilości danych – tym już dzisiaj jest nowoczesna reklama zewnętrzna” – Piotr Luberadzki.
Dziękujemy za możliwość zobaczenia najnowszych trendów i kierunków rozwoju OOH.
Przyszłość reklamy na mieście → cyfrowa, dynamiczna, data‑driven.
#Marketing #DOOH #Programmatic #DigitalOOH #ReklamaZewnętrzna #OutOfHome