Chociaż w mediach branżowych i na LinkedInie roi się od entuzjastycznych deklaracji na temat możliwości zastosowania AI w marketingu, to wielu praktyków zderza się z bardziej złożoną rzeczywistością. Sztuczna inteligencja może być potężnym wsparciem, ale tylko wtedy, gdy marketerzy wiedzą, jak jej używać i czego realistycznie od niej oczekiwać. W tym artykule oddajemy głos osobom, które na co dzień testują narzędzia […]
Jak skutecznie poznać i wykorzystać AI w marketingu? Edukacja, kompetencje, potrzeby
marketerplus.pl 4 miesięcy temu
Powiązane
Nie żyje 11-latka. Prezydent Jeleniej Góry zabrał głos
6 godzin temu
Student KUL planował zamach. Wiceminister zabrał głos
8 godzin temu
Technologie odpowiedzią na cyberzagrożenia
11 godzin temu
Polecane
Zamach / Rozar
8 godzin temu
Wyniki 133 oraz 134
9 godzin temu















