Kultowa marka dzięki eventom

4 dni temu

18 października br. w eleganckich wnętrzach pięciogwiazdkowego hotelu Monopol w Katowicach odbyła się druga edycja konferencji-warsztatów pod tytułem „Kultowa marka dzięki eventom”, zorganizowana przez dr Justynę Szymczyk – ekspertkę w zakresie brandingu i event marketingu. Jako redakcja objęliśmy patronat nad wydarzeniem, a dziś dzielimy się relacja z niego. Dodajmy: z dużą przyjemnością!

Wydarzenie, organizowane przez ambitną, charyzmatyczną dr Justynę Szymczyk, zgromadziło kilkadziesiąt osób (głównie kobiet) z całej Polski. Na co dzień kierują one firmami, ale przede wszystkim świadomie kreują swoje marki osobiste i są zainteresowane budowaniem silnej pozycji rynkowej poprzez zarówno udział w eventach, jak i ich samodzielne organizowanie.

Program spotkania, które rozpoczęło się już o 10:00 rano, a trwało do późnego wieczora, obfitował w merytoryczne wykłady i praktyczne warsztaty. Wśród prelegentek były m.in. prof. Katarzyna Bilińska z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, która poprowadziła blok pt. „Elevator Speech dla Twoich klientów – jak mówić, żeby słuchali”. interesujący wykład dała również ekspertka ds. cyberbezpieczeństwa – Monika Groszyk, która prezentowała elementarne kwestie zabezpieczania kont na social mediach, a także dzieliła się praktycznymi, realnymi przykładami z cyklu: co zrobić, jeżeli nasze konto zostało zawieszone, zhakowane, skradzione lub zablokowane. Sesje obejmowały również temat „Fenomen event marketingu w mediach społecznościowych” autorstwa dr Justyny Szymczyk. istotny element wydarzenia stanowiło wystąpienie Gosi Leitner – znanej menedżerki zarządzającej firmą torującą modelkom drogę na światowe wybiegi i pozyskiwanie lukratywnych kontraktów.

Celem konferencji było pokazanie, jak zaprojektowane i przeprowadzone wydarzenia mogą stać się fundamentem rozpoznawalności marki – od strategii, poprzez branding wizualny, aż po scenariusz eventu i jego efekty. W trakcie uczestnicy otrzymali gotowe narzędzia, listę pomysłów oraz możliwość zaplanowania własnego wydarzenia „od zaraz”.

Wieczorem, po obfitej sekcji merytorycznej, nastąpiła część galowa. W jej trakcie zostały nagrodzone osoby, które zbudowały silne, wyróżniające się marki osobiste. Nie zabrakło radości, gratulacji, podniosłej aury, a później – zabawy. Wydarzenie uświetnił koncert fortepianowy Bartłomieja Szopińskiego.

Atmosfera networkingowa oraz prestiżowe miejsce – Hotel Monopol, z historią sięgającą początków XX wieku – sprzyjały wymianie doświadczeń i zawieraniu kontaktów biznesowych.

Patronując temu wydarzeniu, autentycznie się cieszymy, iż aktywnie wspieramy rozwój jakościowej edukacji biznesowej – i polecamy śledzić kolejne edycje dla tych, którzy chcą przekształcać swoje marki w „kultowe”.

Idź do oryginalnego materiału