Patrycja Orłowska dołącza do Canal+ Polska

satinfo24.pl 1 dzień temu

Z początkiem maja do zespołu CANAL+ Polska dołączy Patrycja Orłowska, obejmując nowo utworzone stanowisko Social & New Media Director.

Patrycja Orłowska będzie odpowiadać całościowo nie tylko za strategię i egzekucję działań w mediach społecznościowych CANAL+, ale również za opracowanie i wdrażanie niestandardowych aktywacji marketingowych z pogranicza digitalu, contentu i performancu wykorzystujących potencjał tzw. new media. Do jej zadań będzie należało także projektowanie aktywności nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów z wykorzystaniem nowoczesnych formatów digitalowych.

Patrycja Orłowska

Media społecznościowe i szeroko rozumiane new media to dziś nie tylko kanały komunikacji – to dynamiczne, interaktywne i mocno spersonalizowane środowisko, w którym konsumenci nie tylko odbierają przekaz, ale sami go współtworzą. Chcemy być w tym świecie obecni z odważnymi i kreatywnymi projektami, które angażują i zaskakują. Patrycja wnosi do naszego zespołu ogromne doświadczenie i świeże spojrzenie, które będą nieocenione w dalszym rozwoju strategii marketingowej CANAL+ w obszarach digitalu i komunikacji niestandardowej.Ewa Soroka, Dyrektor Marketingu CANAL+ Polska

Bardzo cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu CANAL+, który od lat tworzy znakomite treści i rozrywkę oraz bardzo odważnie rozwija się w świecie digitalowym na wielu różnych platformach, w tym w streamingu. Dynamiczna obecność marki w tym obszarze daje dużą przestrzeń na kreatywność oraz realizację niestandardowych działań komunikacyjnych nastawionych na pogłębianie relacji z obecnymi widzami oraz pozyskiwanie nowych. To dla mnie ekscytujący moment i z niecierpliwością czekam na nowe wyzwania.Patrycja Orłowska, Social & New Media Director CANAL+ Polska

Patrycja Orłowska od niemal 15 lat związana jest z firmami z rynku mediów, gdzie zarządzała obszarami social mediów, video, contentu i nowoczesnych kanałów komunikacji. Do CANAL+ Polska przechodzi z Ringier Axel Springer Polska, z którym była związana przez osiem lat. Ostatnio na stanowiskach Head of Social Media & Video Projects oraz Head of Audience odpowiadała m.in. za social media i redakcyjną strategię SEO, projekty specjalne i branded content z Klientami na zewnętrznych platformach, rozwój pionowych formatów wideo i pozyskiwanie subskrypcji z social mediów.

Wcześniej związana była także z firmami Agora, Valkea Media oraz 4Fun.tv. Posiada również doświadczenie w zakresie SEO i performance marketingu, łącząc kreatywne podejście z mierzalną skutecznością działań.

Patrycja Orłowska jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

foto, źródło. Canal+ Polska

Idź do oryginalnego materiału